Kontakt oss

Kontaktskjema

Vanlige spørsmål

Kanskje svaret står her!

Pakken min har ennå ikke kommet

Vi har ambisjon om at alle pakker sendes senest en virkedag etter ordre er mottatt. Resten avhenger av transportselskapet, men vi skal selvsagt hjelpe til likevel!

Jeg har fått feil vare

Oi sann! Ta kontakt med oss så vi kan bekrefte at det faktisk har skjedd, og dersom det stemmer skal vi selvsagt rydde opp!

Du betaler ikke frakt for nytt produkt, eller retur, hvis forholdet stemmer.

Det er noe feil med telefonen min

Alle våre telefoner skal være grundig testet, såpass sikre er vi at du får 2 års garanti.

I slike tilfeller anbefaler vi at du tar kontakt med oss så vi kan opprette en garantisak. Telefonen må sendes inn for en sjekk, og hvis forholdene stemmer ut ifra beskrivelse skal vi finne en løsning.

Les mer om retur og garanti her: Retur og garanti

Jeg har sendt epost, men ikke fått svar

Beklager at du ikke har fått svar, vårt mål er å svare alle eposter samme dag.

Ring oss på 48 29 94 53 så skal vi sørge for at du får svar kjapt!

Hvor finner jeg kvitteringen min?

Kvitteringen vil du få på eposten du registrerer når du utfører en handel. I tillegg kan du logge på "min side" og se hele historikken.

PS. det er ingen passord å huske. Når du logger på får du tilsendt en engangskode til eposten du registrerte kjøpet på.

Finner du ikke frem tar du selvsagt bare kontakt så sender vi den til deg.

Hvordan sporer jeg pakken min?

Informasjon om sporing ligger sammen med ordrebekreftelsen din, den du fikk når du utførte handelen. Vi bruker forskjellige transportselskaper ut ifra hvor i landet pakken skal sendes.

Gjerne ta kontakt dersom du ikke finner frem!

Kan ikke logge på Min Side

Vi har valgt en moderne løsning uten passord, hver gang man skal logge på vil det bli tilsendt et engangspassord til eposten.

Prøv disse tingene først:

- Sjekk at det ikke er stavefeil på eposten du oppgir

- Er det samme epost som du oppga ved handel?

Hvis det ovenfor ikke fungerer tar du selvsagt bare kontakt, gjerne skriv hva du er ute etter så kan vi sende infoen med en gang.

Hva er reglene for åpent kjøp?

Kort og greit må varen være pent brukt uten synlige skader eller andre defekter. Alt som er bestilt må returneres. Vi anbefaler å sende tilbake i samme eske du mottok telefonen, men er den kastet er det viktig at du pakker godt. Vi anbefaler at du tar bilder før du sender, og bruker bobleplast.

For fullstendige vilkår kan du lese mer her.

Når gjelder angrerett?

Angrerett gjelder ved fjernkjøp, kjøp gjort på nettbutikk. Angrefristen er lovfestet til 14 dager, og gjelder fra du mottar produktet.

Les mer her.

Hvordan søker jeg om retur?

Det er heldigvis enkelt! Du kan gjøre det selv på min side, eller du kan ta kontakt med oss så fikser vi resten.

Noe informasjon må naturligvis fylles ut, det står hva når du starter på retur søknaden.

Retur har behandlingstid på opptil 2 virkedager.

Finn ut mer her.